fullt upp hela lovet

Hej, har inte hunnit skriva så mycket och igår funkade inte mitt internet när jag kom hem häromdagen och så har jag inte vart hemma så mycket. så därför skriver jag lite om mina dagar idag.

I Måndags hade vi tjejkväll i lokalen jag, carolina, hanna, emelie, elin, charlotta, johanna, mickan och johanna. Vi åt, dansade, pratade och massa annat. Det var sjukt trevligt och kul att umgås med folk man inte brukar umgås med. Sedan så åkte vi i Charlottas mopedbil också runt i Ingared haha. Och sen efter det gick alla hem och då gick jag hem och la mig.


Tisdag. Vaknade jag i tid för att städa lokalen och då kom även Carolina och hjälpte mig. Fixade mig fort och tog två bussen in med Carolina, Mickan och Johanna. Men jag var inte med dom utan jag träffade Moza och så åkte vi hem till henne och pratade lite. Sen blev det donken och vid halv sex tog jag bussen hem till Jasmin och så pratade vi också lite. Och så bad hon mig kolla ut om der regna och när jag skulle kolla det la jag håret i ett värmeljus så att det började brinna.. SMART! Sedan gick vi ut och så mötte vi Emma och sen sa vi hejdå till henne och drog oss till Donken haha. Och sen vid halv nio träffade jag Becca och så drog vi också till donken och bara satt där. Träffade på massa folk och bara pratade tills klockan blev ungefär halv tio då drog vi till terminalen och där träffade vi Åsa och sen vid tio träffade vi Mattias, Nils och Rikard. Och så pratade vi lite sen tog vi tio tåget hem och så skulle jag gå hem men då kom Carolina och mötte mig. Och så fick jag min cykel och cyklade hem.

Onsdags då började min dag med att jag gick upp halv sju. Tog halv åtta bussen in till stan med Carolina för att gå till tandläkaren. Det dröjde inte lång tid och sen gick vi till sportlife och tränade. Efter det blev det en fika på Espresso, mysigt. Och så kom Sofia förbi och så snackade vi, det kändes bra! Och sen efter ungefär två timmar mötte jag mamma fort och sedan gick jag och carolina hem till Rikard. Jag var med Rikard och sen vid sex-sju gick jag och Carolina hem och åt. Och sen vid nio mötte Rikard mig och så hyrde vi en Walander film, sen gick vi hem till honom och kollade på den, eller vadå kollade? Jag somnade direkt typ.. Haha, men när filmen var slut väckte han mig och så låg vi och pratade. Vilket kändes verkligen jätte bra, jag älskar dig! Sen skulle han kolla på någon mer jävla film, men då somnade jag också hehe.

Och idag när vi vaknade upp hos han, eller idag och idag.. Klockan är ju över tolv nu.. Så låg vi i sängen till ungefär halv två, duschade och åt. Sen gick vi och lämnade filmen och så träffade jag Elin och Carolina. Vi tog en fika på Espresso och snackade om en massa. Och jag känner mig sjuk, mår illa, ont i huvuudet, käften, ansiktet, bihålorna och halsen. Jag kommer nog bli sjuk, så därför tränade jag inte med Elin idag. Och sen tog vi sex bussen hem och när jag kom hem gick jag och la mig och sov, eftersom jag inte mådde så bra. Sen vid tio vaknade jag, kollade lite på fotboll och gick och la mig i sängen igen. Har kollat klart på andra avenyn nu och ska snart lägga mig. Imorgon har jag bestämt mig för att sova ut och jobba lite. Sen blir det till att vara med Carolina, får la se vad som händer.

KRAM


Kommentarer
Postat av: I D A

ffiin blogg! :)

2010-04-09 @ 12:11:15
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0